GRATTIS INGER!

GRATTIS KARRO! :D

hohoho karro = Inger, that's it.

Har som sagt inte hänt så mycket idag. drog från jocke runt 8 tiden, för han fick feber och grejer :(
krya på dig älling<3

Men när jag kom hem så blev det ut till statoil dirr med födelsedagsbarnet ;)
där hade vi lika nice som vanligt med varsin bulle, korv med bröd och en cola som vi delade på (y)
Sedan gick vi hem och hämtade en basketboll och gick ut på gården, körde 21:an och gled vidare till loket, samt dagiset ;) hah.
Cobra style <3 haha

Snart ska jag sova tror jag.
Börjar nämligen bli ganska trött.

Men hörs imorn.

Karro
  enough said  karro  colaguppe

BYE
/Malin


Kommentarer
Postat av: Karrrooo

Höhö, jag vann, som vanligt!

2010-06-16 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0