Tjenahejsan

Egentligen skulle jag uppdaterat i söndags as I said, men jag orkade inte och sen åkte jag till Bullens land ;)
var där fram till i torsdags och sen träffade jag Jocke igår som åkte hem från Peace & Love på grund av sickness, halvt.
Kommer ladda upp bilder från veckan sen också :)

Idag har jag bara plockat ihop grejer på förmiddagen och sen bar det av till Linnéa för att dumpa packningen.
Vi åkte sedan hen till hennes farbror Anderz och nu sitter vi här. eller ah, jag sitter, Linnéa står... hohohoh.

IMORN BLIRE ULLARED xD WOHO!
There's gotta be a first time for everything :D

Jag och Linnéa för väääääldigt länge sen
WOHO! GAMMAL BILD PÅ MIG OCH LINNÉA!  finet

SEEYA!
/Malin


Kommentarer
Postat av: Jocke

jag hade stannat kvar om jag bara var lite sjuk, men eftersom jag saknade dig så mycket så åkte jag hem :D

2010-07-03 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0