Uppvärmning för idag

Tjena peeps!
Sen jag skrev sist har det inte hänt så mycket.
Jag blev sjuk i  torsdags, jätteförkyld och skum i huvudet typ lite feber.
men på kvällen fick jag ta och må bättre, för då hade vi sista träning innan vår Helg med stort H. x)
Men det gick rätt bra. Var slut i hela kroppen i början - typ gjorde ont i kroppen när jag värmde upp osv - Iprenen höll på att avta - så jag tog två till :) haha - pundare.
nejmen när dom två väl började verka så gick det bättre att dansa :)

När jag vaknade igår så mådde jag dessvärre ännu sämre. :(
Vaknade typ halv fyra på natten och kände mig febrig som f*n - kunde inte somna om förrens typ klockan sex am.
När jag vaknade runt åtta igen så kände jag mig inte lika febrig men jag kände av typ vääääääärldens huvudvärk som verkligen gjorde ont i HELA huvudet. asså gomen, käkarna, halsen, ögonen och resten av huvudet. usch :(
och då tänkte jag, hur fan ska det gå ikväll då vi ska uppträda, och ah gott folk, det gick rätt bra :)
förutom liten scen med massa sladdar man snubblade på så gick det rätt bra.
lite småtorr publik också, och sen typ hade dom inga strålkastare eller nåt till scenen så det var ljust i hela rummet osv. SKIT.
Men vi Freakz var ändå bäst. ;)
Igår var bara en uppvärmning för idag ;)

OCH IDAG! då jävlar ska vi ha kul.
Vasalundshallen i Solna kl.19-22 ni som vill komma och kolla :)
Det kommer vara alla Bluehills dansare. Allt från Nybörjare till Proffs (y) haha
Nejmen det kommer va awesooome
Cicci kommer sminka oss, fixa våra hår, ha coola kläder.
vi kommer va bäst. ;)

Men nu måste jag börja plocka iordning lite grejor :)
Här är  bild på mig när jag kommit hem  igår - Håret kirra Tess, thank you.
kolla förresten in Tess blogg www.jahtess.blogg.se
sminket var inget speciellt så det kirra jag haha



Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0