Trött chey!

Tjena!

Igår var nice i stan med Jenny, Sara, Fredrik mfl :)
Först fikafikafika med fredrik and friends, och efter det gick jag, Jenny och Sara runt lite i stan :)
Jag hitta ett par nya dansdojjer :D fick dom för halva priset på ett "superpris" på Deichmann!
Yey me! :D
Sen köpte jag min mössa från Åhlens, och en tröja från Stadium :D
Bilder på't här nere.
Köpte också ett typ rosarött läppglans  från Viva la Diva (y) asfint!

Idag har inte hänt så mycket, typ bara varit i skooolan, sen hem, hah
I skolan gjorde vi denna dag lussebullar och ah, tyckte inte dom blev så bra dom kunnat blivit.
Tror det är något konstigt med saffranen detta år, för dom smakar inte lika mycket. (n)

Men sen hade vi hälsalektion, och jag höll på att somna igen.. asså jag kan inte hålla mig vaken, hur intressant lektionen än må vara. Jag blir så trött efter köket hela dagen + dålig lunch, så ah, asnära sömnen!
Efter lektionen frågade Linda mig ifall jag kanske skulle vilja hjälpa till med en korre åt några treor i skolan :)
och ah, it sounds nice.. bara lite svår låt att köra till om man ska göra till nybörjare.
"Party people" - Nelly
Fast enligt Linda så var dom rätt duktiga iaf, så let's hope :)
Det blir nog bra. (y)

Men nu ska jag kolla lite Simpsons, och så hörs vi säkert imorn <:



närmare på skorna, haha


mössan ser dock inte så bra ut på bilden x)


Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0