Paj

Hej!
Dagen denna dag har varit bra :)
Rätt lugnt i skolan, tror Agneta hatar oss men ah (y)
Efter skolan gick jag, Jenny och Paulina till foodcourt och åt mat, jag och paulina valde såklart vår älskling där... kebabtallriiik :D haha tjockisar! (y)

Efteråt gick vi och mötte Jb och Sara, Jenny drog hem, Sara drog till sin mamma och vi, resten, åkte till Solna centrum, mötte Jocke, Paulina drog hem, Jb köpte jeans, Vi gick runt i lite fler affärer, dom gick till donken, jag gick till bussen, åkte till dansen, totalstopp i trafiken typ, tog tio minuter på en sträcka som brukar ta 3.

hihihi lååååååång förklaring :) kortfattat. elle ?
u like.

På dansen var det nice, lite stökigt för att man va så flumm, men ah, tyckte det blev rätt nice ändå det vi kirra.
När jag, Emmie och Tess kom till our hood igen sprang vi in på coop för jag och Tess skulle köpa bär.
Vi båda skulle baka tills imorn till myskvällen. :)
hahah asså vi är så cepe.
Emmie sprang runt med massa saker och sen började Tess också, samtidigt som jag skulle hitta bär, hahha, funkade lite sådär x)
men vafan, vi är bäst och hade askul så! :D
Bild från detta här nere.

Nu  har jag och mamma bakat mina pajer jag ska ha med imorn.
Hoppas dom blev goda, det var något jävla bajsrecept vi hittade.
stod askonstigt så det blev konstigt, men vi fixa tror jag :)
får väl se imorn om alla spottar ut pajen eller äter upp den.
Jag kommer förvarna alla.. heheh.

Men jahajahajaha.. nu ska man väl kolla pajerna lite och sen blir det väl på med nattmössan och in  i dimman.

Godnatt u crazy peeps som vågar läsa min blogg :)


crazy girls that you gotta love!

Jag och Emmie hade lite kul




/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0