Lussebullar

TJA!
Snabbis update!
Igår var det skolavslutning, vi hade en liten mini tävling ala göteborgARN tommy.
skulle gissa julbordsmat typ :P
Kondis, my team, vann!
vi äger.

Efteråt åkte jag, Fredrik, Sara och Jenny och fika på Café 60 ett tag. :)
Efter det åkte Jenny och Fredrik hem och jag och Sara sprang runt lite i stan och köpte sista klapparna.
Köpte till Jocke :)
can't tell what I bought, för han kanske läser, hihi (a)
Sara köpte till sin pappa och sen när vi sprungit klart, åkte jag to tha hood och följde med när Rebecka skulle tattuera sig. (:
haha jag och Natta stod bredvid och såg henne lida.. rätt kul fakstikt :)
hahaha nee skoja bara, men man såg på henne att det gjorde ont.
men den blev fin iaf :)
en drake tatuera hon (y)

Sen åkte jag hem, kollla lite avsnitt av The Hills och PH på datan, sen gick jag och la mig xd grymt trött.

Men idag har jag inte gjort så mycket.
Kanske ska träffa Emilia sen :) long time no see, så ska bli kul<3

men nu ska jag hjälpa mamma att rulla lite lussebullar, så hare bra så länge, kanske uppdaterar sen :)



Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0