Let me here you shout like you're retarded

hej
Igår var det trevligt hos Eve :)
var där.
åkte sen hem till Jocke, astrött, så vi typ sov dirr när vi kom hem. (y) skööööönt
Idag har jag åkt därifrån, suttit framför datan, dansat lite smått, ätit lite ostkaka (a) och ah ska väl plocka ihop lite kläder tills senare idag.
Ska nämligen ha dans mellan 18-21 idag, fast första 45 minuterna ska vi gå igenom lite kläder, vad vi ska ha på oss nästa helg när vi ska uppträda.
Jag har typ inget bra alls! herre asså
Så jag vet inte vad jag ska ta med för kläder. :(
Gillar stilen vi ska ha, det låter bra, men jag kommer inte hitta nåt bra så för min del kommer det inte bli bra, haha xd
I've got some real issues. (n)

Men ah, ska väl flytta asset in i sovrummet och leta kläder.
får se vad jag kommer fram till.
Lär bli en riktigt bra kväll ändå :)

Imorrn är jag ledig också! :D
hihiih, ska söka praktikplats då, antagligen på NK's kondis, men vet inte.
lite smårädd där, haha, tänk om det är fett svårt och dom har höga krav osv.. jag kommer ej överleva då.
hahah
psykiskt iaf.

men jajajajajja, nu ska jag inte skriva mer om mina otroligt ointressanta problem :)
så här kommer några få mörka dåliga mobilbilder från igår! (y)

Karro


Jag


Glad chey


PEACE
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0