Keps

Hej!
Snabb uppdatering bara.
Onsdags hände det väl inte  så mycket, eller jag åkte in till stan med Jb och Sara efter skolan, kolla lite klappisar. :)
Sen drog Sara hem och jag och jb drog till Solna centrum där han gick hem och jag gick till Jocke :)
Senare åt jag, Jocke, Winston, Eve och JB på pizzeria Grande. (y)
Fast tror inte jag någonsin kommer äta kebab där igen.. smakade konstigt. x)

Men aja, igår gjorde jag inte så mycket.
Skola och där p¨å eftermiddagen åkte vi till Synagogan vid kungsan med hotellklassen också.
Ogillar starkt vissa människor som bara inte kan hålla käften när man lyssnar på någon annan, eller ställer typ världens dummaste frågor, och är allmänt respektlösa.
Man skämdes ju nästan fan när vi var där.
Idiotiska människor!

Efter synagogan sprang jag, Jenny, Fredrik och Bells runt lite i stan. :)
Sen drog Bells hem och vi drog till Café 60, där vi satt i typ 3 timmar, haha.
Kom hem vid typ tio! xd  hahah.
Tog dock en lång väg hem ala Fredrik.

Men aja, nuu måste jag göra mig iordning för ska till skolan. otippat va ? ;)
Keps dag idag. (y)
det blev inte så kort inlägg trots allt xd haha

Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0