Julstämning!

Tjenatjaa, igår åkte jag till Jocke på kvällen och det var mysigt :)
tjocka oss lite och kollade på "Cloudy with a chance of meetballs" ;) haha såg den i somras och den va fan rolig så vi kollade på den (y) haha
Sen sov jag där och åkte hem idag runt 12 tiden :)
sen har jag kollat lite olika saker, bl a "Julens Hjältar" :D love it <3

Nu ikväll efter jag ätit middag, klädde vi granen här hemma :) jättemys nu.
Hade julmusik på och ah, nu är det much julstämning! :D

Kollar på "Grinchen", så ska typ stänga av datan :) hihi
fast nu var filmen slut så nu är det nån annan med Sarah Jessica Parker typ, haha.
some pics från nu ikväll får ni.

sätter på spiran på granen med systra mi som dock inte
ville vara med på bilden. lite roligt att hon behövde stå
på en stege medans jag stod på golvet ;)



klar fin gran :D


Ha det soft nu alla!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0