Julhandla!

Tjena!
Idag har jag varit i Kista och shoppat lite julklappar med Jenny :)
mysmys

Fick tag i lite iaf. Helt galet vad tröttsamt det är att gå omkring och inte veta vad man ska köpa och att det börjar göra ont i plånkan.
Köpte iaf till min syster och mamma
Imorrn blir det pappa och Jocke :)

Åt i Kista på Levinsky's och sen åkte vi hem :)
pappa hämtade mig på stationen för jag är slö. (a) h3h3h3
och sen nu har jag bara varit lite hemma, kollat ett avsnitt av Julens Hjältar med Madeleine (y)
Ska typ sova snart tror jag - stört trött!

Men imorn blir det sista skoldagen med julbak och sen på tisdag är det avslutning! :D
Nu får ni som avslutning en fin jullåt och mysbild - love it! <3






Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0