JULAFTON.. igår

HEJ!
Förlåt för att jag inte skrev igår!
Igår var det Julafton! :D:D:D
asbajs att den är över :( fast Julen är fortfarande kvar! :D
Jag hade det rätt nice igår :)
På förmiddagen öppnade jag en present och det var en digitalkamera! :D hihihi den där Nikon kameran som går på reklam 24/7. (y) en typ lilarosa :)
Nu slipper jag släpa runt på systemisen varje gång! fast den kommer åka med mycket den med.
men me like a lot :)

Sen åkte vi och åt jullunch hos farmor, med min faster och min kusin :)
Kom hem precis till Kalle vilket man självklart bänkade fast sig vid. U can't brake an tradition like that. <':
Efter Kan du vissla Johanna? som man också alltid kollar på, öppnade vi klapparna :)
Fick lite olika saker, bild på här nere :)

Senare åt vi middag, haha julmat igen!
Men sen efter det åkte jag till Jocke och bytte julklappar där med :)
Han fick en tröja från Derbyshopen med Djurgårdsstil på det hela såklart! :)
sen fick han en halsduk också!
Av honom fick jag Avril Lavignes senaste parfym - Forbidden flower, ett guldhalsband och ett par guldörhängen. :)
Och så fick jag "Matspelet" - frågesport typ, av hans mamma :D hihi. assnällt att jag fick en julklapp över huvud taget liksom :)
Tack till båda <3

Sov där, och idag åt vi på Max och sen åkte jag hem.
Kollade på SOS med mamma och pappa. (:
loooove alla Sällskapsresorna!

Sen har jag kollat tv sen dess.
såg nu slutet på Happy Feet, haha, never seen it before, men verkar rolig x) hahah
Men nu ska jag vänta tills min syrra kommer hem och så ska vi kolla på Snabba Cash. (y)
Här får ni lite bilder från igår och så hörs vi sen!

På väg till Farmor


Presenter!


Jocke & jag





Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0