Inte bra

hemma idag också på grund av att jag fortfarande  är snuvig och illamående :( usch orkar inte
men aja, lite effort från denna dag - var och klippte mig lite :)
skönt att få det uppfräschat och ickeslitet.
gillar dock inte håret när man varit hos frissan. Dom fönar det så hela håret typ blir rakt, fluffigt, med fjongar i topparna - me not likei.

men nu ska jag kolla lite film med mamma, försöka få bort illamåendet.

Längtar tills imorn, fast först längtar jag tills ikväll, för tänkte sova hos Jocke :)
Ska nämligen tvinga mig till skolan imorn, orkar inte va hemma.
Får antagligen tare lite lugnt på dansen imorn dock :( Något jag oftast inte klarar av.
Varje gång jag ska ta det lugnt, så blir det bara att jag kör hårt ändå, och blir sjuk igen eller mår iaf sämre efteråt.
Tänkte ta det lugnt i söndags.. det gick ju sådär. sjuk denna vecka liksom.
Men jag hatar att gå och träna och framförallt dansa om jag känner att jag inte har orken att ge allt.
Visst om man kanske inte ger hela fulla 100% under hela klassen, men man kan iaf om man vill när man är frisk.
så bajs.
jag hoppas jag mår bättre imorn. :)

vi hörs kanske senare.


bild efter första performancet i Tyresö med Freakzen.
orkar nämligen inte lägga upp någon bild från när jag ser ut nu.
kanske lägger upp senare för min klippning :)


Tjingeling
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0