I'm tired man!

heey
Igår var en asnice dag :)
skola först, kanske inte så nice, sen dans med några från tha crew, och sen myskväll hos karro med dom flesta ur tha crew, hiih.
Hade askul måste jag säga!
började med pastasallad till lite roliga klipp osv. Sen blevre lite prat, fota, asmycket efterrätt/snacks, fett med ont i magen och skrattattacker. (y) <:
Alltid lika roligt med freakzen. <3
Efter det åkte jag hem till Jenny, men pallar inte skriva om det nu, hinner inte. :3

Sov hos Jenny och sen imorse, eller ah, runt lunchtid drog jag, Jocke och Anton och åt på Ekemyran. :)
fetaste pizzorna i orten faaan yao! haha
nejmen ärligt, de största pizzorna i sverige, haha :)

På eftermiddagen har jag väckt barndomen till liv och kollat lite på Pelle Svanslös :D hihi
men somnade dock bort nåt avsnitt (a)
Nu sitter jag iaf vid datan och måste gå bort från datan snart för jag måste göra mig iordning.
ska till Eve en sväng ikväll :)
myyyys

Men aha mhm nehe, här kommer lite bilder från igår och så får jag önska er alla en god kväll. :)

Emmie, Marilyn, Karro, Steph & Issa


Vårt bord av efterrätter (y)


Emelie & Tess


Issa, Laura & Emelie


Cicci & Carro


Emmie


Jag & Karro

 

Peace

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0