Helluououo

TjA!
Idag har det varit kondis hela dagen.
Dekorerade klart mina och Paulinas muffins vi gjorde förra veckan och sen bakade vi + JB lussebullar :)
dom blev dock sådär. fett konstiga saffran i år. smakade typ ingenting. iaf inte sån som rinner x)

Efter skolan drog jag och Bells in till stan ett tag, men nu är jag hemma, har precis ätit och ska snart röra mig mot Sumpan igen. :)

Imorrn är det skolavslutning! :D H to the E to the L to the L to the YEEAH!
haha jag är störd men peppe för imorn!
då ska jag köpa juklappen till Jocke och fika med några kära. :)
sen ska jag också följa med Rebecka när hon ska tatuera sig :D haha jag och Natta = moraliskt stöd

Men måste plocka lite grejor och kanske byta om nu, men vi hörs



TJARÅ!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0