Harder better faster stronger

TJENNÄÄÄ!
How ya'll doin'? :)
Med mig är det iaf bra.
dock lite huvudvärk :(
Dagen har varit rätt bra (y)
Började sent som vanligt på onsdagar, och slutade tidigare än vad vi skulle, för lärarna skulle ha ett möte typ. :)
YEEEY!

Ringde till Nk's bageri idag, och ah, han sa att dom antagligen hade praktikplats, eller var ganska säker på det, men att jag skulle ringa tillbaka i januari... bajs. då får jag väl ta en annan praktikplats ala Eva. -.-

Sen skulle jag ha åkt och mött Jocke och lämnat en bok till honom, samt vara med honom ett tag..
men eftersom jag slutade tidigare så blev det inte så, för då skulle jag få vänta i typ två timmar :P
Jocke sa att jag skulle åka hem. Och självklart när jag är på väg hem så ringer han och säger att han slutat, precis innan jag skulle hoppa av tåget :( faaan, att jaag inte var lite i sumpan först :(
ville träffa Jocke juu :( (ledsen chey)

Men nu har jag iaf bara varit hemma ett tag och så.
Ska typ kolla nån film eller nåt om ett tag tror jag.
Men nu ska jag öva korren lite till mixen Cicci skickade till oss i förrgår :D
den är awesoome.
MEn här får ni nu några få pics från idag när jag hade kul med kameran.
gillade min outfit: leggins, svarta midjeshorts, svart linne instoppat och en rosa kofta över (y)
gillade också mitt hår idag: uppsatt med ett fint hårband :)
hade också mina glasögon idag (y)

Och så ska ni få "Harde better faster stronger" med Daft Punk bara för att jag tänkt på den hela dagen!
och ååh vad jag älskar när dom dansar till den på "The last Bounce" :'D
so here you go, så hörs vi antagligen imorn :)






Me like Elvis ;)



Be good
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0