h3j p33ps

Jag har inte skrivit så mycket sen i lördags förmiddag så tänkte uppdatera lite grann :)
I lördags eftermiddag-kväll var det dans! Bluehills avslutningsshow - tyckte vi va riktigt bra :)
Men ah, jag kunde gjort bättre ifrån mig.
Kändes väldigt bra fram tills jag såg filmen, haha. xd
menmen, what to do now, bara göra bättre ifrån sig nästa gång.

I söndags hade vi våra "utvecklingssamtal" hemma hos cicci. :)
det var rätt mysigt.
fett fint bor hon också! haha :)
Man blir fan imponerad av hur dom läser av mig, haha, nemen asså det dom sa jag gjorde, behövde träna på, hur jag är osv, allt det stämmer ju helt perfekt. haha, svårt att förklara men ah. bra skit. :)

I måndags.. ah vad gjorde man då?.. inte mycket, typ skola, sen hem? jag tror det xd haha
Igår så var det då skola och det va jobbigt och sen så blevre hem lite, och senare på kvällen drog jag till bluehill där det var audition för vår grupp. :)
Det var rätt kul, men jag kunde gjort mycket bättre ifrån mig där också.
asså dom skulle ju inte slängt ut nån ur gruppen för att auditionen inte var den bästa, så man tog väl kanske inte i lika mycket som jag kunnat.
vet inte, men kunde gjort bättre helt enkelt.
gillade låten vi dansade till! :) och korren såklart.
asnice. men freestylen var rätt kass för min del, haha.

Men idag är det som vanligt sovmorgon, thanks!
Ni ska få lite bilder från i lördags och så hörs vi senare eller imorn eller nåt :)

Tess & Emmie


Emmie & jag


Tracy & Marilyn

Cicci sminkar tess


Nikita, Jessica & Maja


Emelie


Tess, Emmie & Laura


Jag efteråt hos Jocke




Ciao
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0