Göta kanal

Tjena, dagen har varit bra idag, rätt chill.
Typ inte mycket har hänt.
Var i skolan - chill.
och ah, sen åkte jag hem, haha.
Och nu har jag bara varit hemma sen typ halv 3, och kollat på "The last Bounce". <3 :)
sen lyssna jag lite musik och sånt.
Nu har jag ätit till "Göta kanal" :)
Ska kanske hem till Jocke sen och ha myskväll (y)

Men nu ska jag fortsätta kolla och så får ni nån bild på min fina kepadag, haha.
big deal med kepa? nee egentligen inte, men det är bara för att jag inte använt den på typ tusen år :)
har börjat gilla kepsar igen så jag vill ha fleeer, men man har inte alla pengar i världen, och dom kostar ju typ 400 så ah. x)
men vi hörs!





Tja
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0