Fikatime!

Hejsan svejsan
Idag har jag inte gjort mycket
Igår va asnice med freakzen i typ tre och en halv timme. :)
Orkar inte berätta så mycket, ooch hinner typ inte.
kolllar lite tv nu och måste göra mig iordning nu för ah, ska in och fika med Jenny, Sara och fler inne i stan.
Måste också checka nya dansdojjer, mina är huuuur slitna som helst så ah.

Men ah, tänkte nämna en till sak:

AUDITION
till Bluehills stängda dansgrupp 'UNIQUE FREAKZ' hålls 14/12 kl. 19-21 @
bluehill i Solna.
Kort uppvärmning + hiphopkoreografi. KILLAR & TJEJER kom
och sök och joina oss i gruppen!!!!
Det kommer bli asnice! ;)

Här får ni en liten bild på min softa outfit till dansen igår, och en bild på vi freakz logga ;) hihi





PEACE
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0