Dan före doppardan!

TJENA!
Snart är det Julaftooon! :D
Har dock bestämt mig för att somna innan klockan tolv, för det känns fel att vara vaken mellan dagen innan och julafton, hahah, I'm so strange.
Så jag ska snart sova, tänkte bara berätta kort om min dag.

Var hemma mest på förmiddagen och runt två ungefär åkte jag med Jocke till Kista och köpte present till hans mamma :)
Sen åkte vi till Solna centrum, gick hem till honom ett tag och sen gick jag och köpte sista klappen som går till pappa :)

Sen typ åt vi på donken och sen åkte jag hem.
Sen har jag bara druckit varm choklad (mm) och kollat Bert med min syrra :D haha
Och nu senare har jag kollat några avsnitt av The Hills :)

Men nu ska jag sova



Tjingeling
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0