31 december 2010

Tjenatja!
Igår var niiice.
Dagen började med att jag och mamma gick till centrum och letade nyårsklänning till mig, vilket vi hittade :D Den är röd och fin. :)
Ni kommer få se bilder sen :)
Sen åkte jag till stan med Emmie, Emelie, Shwan och tre till för att åka skridskor. (y)
Lite problemas med att komma till stan för mig och Emmie, men när vi kom dit gick vi omkring lite i stan och sen mötte vi Emelie :) Vi gick till kulturhuset och väntade på Shwan och hans vänner, haha.

När dom kom gick vi till Kungsan och åkte skridskor :) fan kul ändå, fast man var rätt ostadig, haha.
När vi kände att vi var klara gick vi små flickor till Wayne's och tog varsin te. :) mys
Sen åkte jag till Jocke en sväng.
Efter det åkte jag till hoodet och solade med Stina :) andra dagen i rad nu fan haha
Känner mig röööd. fick lite färg.
Men aja, nicenice.
Efter det gick vi hem till henne och åt lite chips och chillade.
Sen åkte vi lite bil, haha.
Kom hem runt 1 tiden och gick typ och la mig rätt dirr, fett trött.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Har typ kollat på Eva & Adam filmen :D hahah så sämst egentligen.
Sen har jag typ bara inte gjort nånting, haha.
Ska väl göra nåt nu dock. ellee? v3t ej.

Sista dagen på 2010 liksom.. vad ska man göra? Början av 2010 var för det mesta rätt dålig, men den blev bara bättre och bättre och nu när jag tänker i överlag, har 2010 varit ett riktigt bra år.
Träffat Jocke, och sen dess har jag förändrats mycket både på utsidan och insidan tycker jag.
Jag är en mycket starkare person nu än i början av detta år, så ah, jag hoppas 2011 kommer se lika bra ut.
:)
Lite bilder ska ni få från igår
och en väldigt passande låt av ABBA - nämligen "Happy new year"
Men vi hörs sen så får alla ha det riktigt kul när ni firar in den nya året!


Vi tre


Emmie & Shwan


Emelie and me


Emmie


Jag efter på Wayne's

 

Peace

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0