29 december

TJENA
Har inte uppdaterat på ett tag, jag vet, jag vet, inte bra, men nu gör jag det :D
Sist jag uppdaterade var ju på juldagen? aa tror det :)
Men på söndagen, annandag jul började dagen med att faktiskt dra mig till Järfälla kyrka, till gudstjänsten där min syrra var kyrkvärd. :) rätt mysigt att göra ibland.
Efter det åkte jag hem en liten stund och åt lite lunch :)
Sen åkte jag och Jenny till Stinsen för att kolla lite mellandagsrea och sådär.
Stinsen är lite överskattat tycker jag.. eller så var det bara för att det va så mycket folk och man tyckte inte det fanns så mycket xd hahah
Men whatever.
inlägget fortsätter efter dessa bilder



Med Jenny i Stinsen


Efter det åkte jag hem till Jocke där Anton också var och vi spelade lite fifa, jag ägde.. nästan..
Sen kom Jb också och vi alla spenderade resten av kvällen att spela "fusion frenblabla" haha vet inte hur man stavar det what so ever. (a)
Och sen spelade vi Familjegeniet :D haha jag va bäst.. nästan..
Anton vann dock..

Men iaf, sov hos Jocke, dagen efter var han lite sjuk så jag tog hand om honom största delen av dagen, typ gick till centrumet och köpte Ipren och glassbåtar :) haha <3
Senare på dagen åkte jag till Kista och träffa Stina, sen träffade vi också Eve, Tess och Anna <:
Vi kollade runt lite, jag köpte en mössa, och ett par brallor från Bikbok, dock inte på rean nåt av det, haha.
Senare åkte jag hem och va aptrött, så somnade rätt snabbt när jag kom hem.

Igår var jag ute och åkte pulka med Linnéa, hennes lillasyster Filippa och Filippas kompis. :D hahah
Den som säger att man inte kan åka pulka som vuxen, för töntigt eller whatever bör skita ner sig.
Det är för fan askul! :D

Efter vi åkt pulka gick vi hem till Linnéa och kollade på "Fame" den nya filmen. Har bara sätt den gamla så ville se hur den nya va också.. inte lika bra, eller ah, det känns lite som att det är två helt olika filmer.
Senare på kvällen gick jag och Linnéa ut igen och åkte sopsäck! hahah
Det var massa gupp i backen så fan skitkul, och sen att bara ligga i snön och kolla upp mot himlen.. riktigt mysigt. :)
När jag kom hem senare på kvällen var jag riktigt trött så jag la mig i sängen, fick ett sms av Emmie vad jag gjorde, svarade, somnade, vaknade astidigt i morse, såg sms från Emmie ifall jag ville komma och kolla film med henne och Emelie.. hade varit mysigt juu, och så somnar man.. bra malin, braa!

Men träffade iaf Emmie och Tess idag och vi gick och sola :D asnice med värme.
och sen gick vi typ hem till Emmie, käkade mackor och kollade tv. Hade det mys och spelade UNO. :)

Imorrn blir det skridskor i Kungsan med Emmie, Emelie och Shwan!
Jävla långt inlägg detta blev! haha aja hörs säkert imorn!


Dom vackraste tre flickor ni någonsin skådat ;)


PEACE
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0