Well yuhuu

Det var väldigt länge sen jag uppdaterade här känner jag.
Sa ju att jag skulle ladda upp lite bilder från bulgarien osv, men jag orkar inte det jag.  :D
så ah, om man vill se bilder från Bulgarien och sommaren så får man checka min facebook ;)

Jag har inte så mycket att säga förutom att jag börjat skolan.
Tvåan nurå!
Jag började förra onsdagen men aja. :)
Har inte hänt så mycket än.
Hagaparken förra veckan, lite sammarbetsövningar samt Simons favoritspel vid namn kubb.
Den här veckan har varit ganska lugn än så länge.
Har börjat med ämnen.
Köket igår, rätt chill, och idag vare typ svenska och projekt&företagande, rätt chill det med.
Något som inte var chill idag var att mitt skavsår började blöda och min strumpa och sko blev blodig i hälen..
inte nice.

MEN nu ska jag inte skriva nåt mer utan ni får en bild på hur jag faktiskt ser ut idag!
COOLT VA???!?!?!?!?!?!? eheh......

Gillar mitt hår helt okej idag.

vackert..


Kommentarer
Postat av: tess

daansen glöm inte den =D hähä

2010-08-26 @ 19:14:07
URL: http://jahtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0