Angela

tjaajtjaj, jag kommer kanske lägga upp nån bild från gårdagen när jag sprang runt med systemen i skolan och på "Boullan" med pauli! hohoho

Jag sitter just nu hemma hos Jocke med bullen :)
det är nicenicenienciencein.

idag har det inte hänt så mycket.
lite seg dag i skolan, sen vare att hänga på lodningen med tha graps of solna i väntan på Jocke och sen bulle ;)
Ikväll ska jag nog bara va med Jocke, och vi kaaaaaanske ska på bio, får se.
eller så tar vi en sväng förbi måns.
we'll see, we'll see.

Jag lyssnar på "Angela" - Ted Gärdestad, så nu får ni också lyssna på den här nere! :D
myyyys

har inga bra bilder på jockes data och orkar inte fixa så det får bli den här, haha


hörs sen'
tja/MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0